Změna v úklidu společných prostor

28.03.2010 13:54

Od 1.2.2010 se se souhlasem velké většiny vlastníků rozjel úklid i ve vchodech 441, 442 a 443. Měsíční příspěvek na úklid je ve výši 80 Kč za byt. 

Od 1.3.2010 se rozjel úklid i ve zbývajícím vchodě 439. Měsíční příspěvek je rovněž 80 Kč.



Od 1. 1. 2010 se na zkoušku rozjel úklid společných prostor prováděný za úplatu. Prvním vchodem, který se rozhodl takto úklid zajišťovat, je vchod čp. 440. Spoluvlastníci v tomto vchodě si odsouhlasili příspěvek na jeden byt a měsíc ve výši 100 Kč.

Úklid je zajišťován zájemci z řad vlastníků nebo nájemníků bydlících v našem domě, a to formou dohody o provedení práce. 

Navržená částka na ostatní vchody je 80,- Kč za 1 byt a měsíc. Jméno pracovníka, který úklid zajišťuje, je v každém vchodě vyvěšeno na nástěnce. Přestože úklid je zajišťován jako placená služba, je potřeba, aby byl ze strany bydlících vlastníků a nájemníků v domě dodržován pořádek.

 

Náplň práce úklidu za vchod:

Popis činnosti Frekvence
1) Úklid společných prostor (setření podlah), tj.schodišť, pater, mezipater 1x za týden
2) Úklid vstupních hal, vepředu a vzadu, kabiny výtahu (setření podlah)      2- 3x za týden (popř.dle potřeby)
3) Úklid vstupních schodů (vepředu a vzadu)  1x za týden (popř.dle potřeby)
4) Umytí skel u vstupních dveří (vepředu a vzadu)  1x za týden
5) Umytí skel u dveří výtahu a zrcadla v kabině výtahu     1 x za týden
6) Umytí vstupních dveří (vepředu, vzadu, uprostřed)  1 x za měsíc
7) Úklid suterénních prostor (setření podlah)  1 x za týden
8) Umytí prosklených dveří v mezipatrech + sklepní okénka     1 x za rok
9) Setření zábradlí na schodišti dle potřeby

10) Úklid sněhu ze vstupních schodů a část chodníku před schody - v zimním období (vepředu a vzadu)

 

dle potřeby
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ve sklepních prostorech je dostupná studená a teplá voda, která se při úklidu používá.

Čistící prostředky a náčiní, které se budou používat:

Poprvé se zakoupí ze společných prostředků SVJ: vědro, 5 ks hadrů popř. mop, koště, popř. lopata.

Čistící, mycí prostředky a při další potřebě, nářadí a výše uvedené potřeby si pracovník, který úklid provádí, hradí z příspěvku od vlastníků.

Za každý vchod pracovník, který úklid provádí, vede sešit, kde zaznamenává datum a čas provedeného úklidu. Při zjištění mimořádného znečištění toto zaznamená do sešitu s uvedením místa popř. vlastníka, který znečištění způsobil. Společně to řeší s vlastníkem i člen výboru zodpovědný za příslušný vchod.

Člen výboru namátkově v průběhu měsíce provádí kontrolu úklidu a na konci měsíce podepisuje sešit, jako souhlas k výplatě odměny na dohodu o provedení práce.

Všichni vlastníci jsou povinni v jednotlivých vchodech ze schodišť uklidit všechny skříňky, skříně, nadměrné množství květin, kterými znečištují a zabraňují řádný průchod (připomínka i požárního technika), a to nejpozději do 31.1.2010.  Zkontroluje popř. projedná s vlastníkem člen výboru zodpovědný za příslušný vchod.

© 2009 - 2012 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode